banner354

Adıyaman’da Acil Servis Personellerine Etkili İletişim Eğitimi Verildi

Adıyaman’da hizmet veren acil servislerde görev yapan hekim ve sağlık çalışanlarına yönelik acil servislerde etkili iletişim teknikleri konusunda eğitim verildi.İl Sağlık Müdürlüğü toplantı salonunda yapılan eğitim Öğretim Üyesi...

Adıyaman’da Acil Servis Personellerine Etkili İletişim Eğitimi Verildi

Adıyaman’da hizmet veren acil servislerde görev yapan hekim ve sağlık çalışanlarına yönelik acil servislerde etkili iletişim teknikleri konusunda eğitim verildi.İl Sağlık Müdürlüğü toplantı salonunda yapılan eğitim Öğretim Üyesi...

17 Mayıs 2018 Perşembe 14:16
45 Okunma
Adıyaman’da Acil Servis Personellerine Etkili İletişim Eğitimi Verildi

Adıyaman’da hizmet veren acil servislerde görev yapan hekim ve sağlık çalışanlarına yönelik acil servislerde etkili iletişim teknikleri konusunda eğitim verildi.

İl Sağlık Müdürlüğü toplantı salonunda yapılan eğitim Öğretim Üyesi Dr. Umut Gülaçtı tarafından verildi.

Gülaçtı tarafından verilen eğitimde, kriz, afet yönetimi ve doğru iletişim, ekip başarısını artırma ve iletişim, şikayet yönetimi ve iletişim, beklemenin psikolojisini yönetmek, zor hasta ve hasta yakınları ile doğru iletişim kurma, doğru iletişim teknikleri ve şiddet arasında ilişki, doğru triyaj ile şikayetlerin azaltılması, konsültasyonların istenmesinde doğru iletişimin rolü, istismar vakaları ile iletişim ve yönetimi, tıbbi tedavilerin kabul ve retleri esnasında sağlıklı iletişim kurma teknikleri, yaşamının sonunda olan hasta ve hasta yakınlarına yaklaşım gibi konularda bilgiler verildi.

Yapılan eğitimlerin belirli aralıklarla devam edeceği belirtildi.

Son Güncelleme: 17.05.2018 14:35
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

banner346

banner361

banner293

banner323

banner357